joi, 3 februarie 2011

Indiferenta face diferenta!!!

PoTsi sa pleci ma doare in cot'h[].Baieti nu am eu? ei sunt peste totbye bye ramai cu bine vezi ca intreaba tarfele de tine

Din tot ce’a fost intre noi nimic nu regret sh parca nici acum nu’mi vine sa cred ca nu te mai vreau
Si n-am uitat, cat am plans defapt, cat am regretat, am realizat ca tot ce-i bine nu tzine mereu cu tine, retine,dar nu uita ca intr-un final orice rau e ucis de`un bine!

Ai crezut ca faci ce vrei Dar ai scazut in ochii mei Daca te purtai discret Te consideram destept
De cate ori vad visele cum se sfarsesc ,de atatea ori ma ambitionez sa reusesc! Am drumul meu si asta nu se va schimba, se aude o voce : shhh` : speranta moare ultima!

imi place sa cred ca nu am pierdut nimic,si daca totusi am pierdut ceva,inseamna ca nu-mi trebuia!
Faci un paS in faTsa si dOi` inapOi`! Vrei sa ajungi de uNde ai pLecat`!! :]] Dar ai
ajunS` un gunoi!!!

Esti tare`n clantsa d0ar knd e multa lume  knd esti d0ar tuu` q mne spui k`au f0st glume

Baiatu' meu...Nu-mi fac probleme ca te-am pierdut...Voi castiga altu ca tine....La pufuleti cu SuRpRiZe:))

Nu mai incerca, nu ma intorc langa tine nu mai existi pentru mine ti-am spus!

Zâmbeste si arata-le ca nu îti pasa. Zâmbeste chiar daca ai prins o pasa proasta. Zâmbeste indiferent de problemele ce te apasa. Învata sa zâmbesti ca viata`i numai una si`i frumoasa!

E Greu,Si Stii Ca Am Dreptate.Am Tinut Capul Sus Si Am Mers Mai Departe...Nu Ma Intereseaza Ce Crezi Despre Mine,Inainte Sa Spui Ceva...Uita`te La Tine!

"Daca penttu un timp credeai c`o vei distruge .uite`te dupa .zambeste sh mai dulce"
Tine minte stii prea bine` Ca privirea mea nu minte!De azi am un singur scop! Sa pun fericirea mea pe primul loc!"

"Sa nu'ti treaca prin gând ca ma poti avea la degetu` mic.Sa moara mata de nu stiu prea bine sa profit" []"
Asta`s eu`...N`am ce sa`ti fac...am vazut ce` tarfe`tsi plac Nu`tsi da ochii` peste cap!Nu pot` fi cum ai visat!"

Lacrimi nu o sa mai curga pe obrazul meu . da-i in mortii masii pe cei care mi-au vrut rau !

 Te rog nu-ţi fie teamă, totul s-a stins...ce-a fost cu el e doar un
subiect închis...

Trecutul ?! . Ia.ti gandul de la el !

 Vii • Pleci • Mi`e totuna • O sa fie altu`n locu tau • Intotdeauna

~Ai vrajeala proasta si e pacat , nu sunt genul de fata ce sare in bratele oricarui barbat , nu sunt o sfanta , dar nici-o vagaboanda , imi plac baieti care stiu cum sa se poarte cu o fata.

>>N`are rost sa plangi
un regeret n`ar mai conta<<

  Priveste-ma atent ,Si poate cu regret ! M-ai vazut cu el ,si te-ai uitat inSistent.CrEdeai ca vOi suferii?!Acum nu mai plang,Acum rad, Sa stii !

Spui cuvinte mari, Pe care nu le`ntszelegi,Inainte sa pleci ,Lasa` cheia sub presH. hee hee *

¦. ii curg Lacrimi pe Obraji sad`. Vrei sa Le stergi.dar n`ai curaj ! Nu e dOar o aparenTza ! E un gesT de indiferenTza !

 am incercat sa pot ierta dar nu ma lasa inima .imi spune ca nu are rost si nu mai poate fi ce'a fost
 E fără tine de mult, pare că s-a obisnuit, Aproape că-si doreste azi să nu te fi iubit…

 NU te mai cred` e prea` banal` p0vestea e la final!

 Deviza lumii mele este: zâmbeste si ataca, triseaza si câstiga

¦ "Erai un rau ce imi facea bine Dar mandria sh orgoliul meu m'au facut sa renunt la tine:X ¦"

 Ai vrut libertate, acum o ai. :]

Cand O so` pierzi .O sa vezi ca ti`e greu fara ea... Chiar daca acum nu crezi

Razbunarea nu`mi aduce satisfactii insa indiferentsa`mea ti`o daruiesc cu multa dragoste.
 `?`dak si nevoie d mn nu'ss aici! Cheam`o pe zdrean†za †a`:> `?Ca poa†e ea`:> are nevoie de persoaaa †a `?` se î?tř®c autř?at!`:>

Iubeshte`o, nu`mi pasa! Pastreaz`o de tot…iar pe mine, priveshte’ma si linge’te pe bot




1.-Nu ma iubesti ?Nici eu ! -Hai draga . Nu vezi c`am uitat de tine ? --Nici nu`mi pasa . -Iti vine bine ? Eh . Crezi ca eu mai tin la tine ? --Da ! -Nu ma ranesti ! Dar imi areti cat de copil esti !

2.Huh laughing Stii ca te-am iubit odata ? Ai uitat ca vremea aia a trecut ! Hai jet ! Nu`mi pasa de tine ! Ia-ti "dragostea" , Si pleaca din fata mea ! Nu stii ca o femeie trebuie respectata? Hai marsh ! Ca nu's dragastoasa ! smug

3. Eh. Iubire ? Neea ! Papusa ? Nici atat ! Copilaroasa ? Vezi'ti de treaba ta ! Hai pleaca ! Pleacaa! Nu vezi ca nu esti dragostea mea?

4. Hai jet pa ! Si atat ! Imi areti cat de copil esti ? M'a durut ? Nee! N-am simtit nimic pentru tine ! Daca ma iubesti va fi bine . Daca nu tot asa ! Iti voi spune . Hai jet paa !

5. Oh da laughing Copila de mine happy Te-am iubit ? A fost bine ? Nu . Nici pe aproape ! A fost rau ? Nici atat ! M-ai iubit ? Fii serios rolling on the floor ! Dar atunci ? Am vrut sa vad cum e dragostea. Cum e ? Bolnavicioasaaa smug !

 
568161intrebari
3265260raspunsuri
132441utilizatori
14minute timp mediu de raspuns
99% din intrebari au primit raspuns
micsoreaza boxul
Contul tău
Ultimele intrebari Twitter
Ce au facut prietenii tai pe TPU.ro
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
17 Feb
SATI419.404AFISARI
154.144VIZITE
132.066V. UNICI
(16 Februarie 2011 )
ɐunʇzɐ intreaba:

Buna tpu!Dati-mi si mie niste statusuri triste,si prin care sa dovedesc ca nu-mi pasa de o pers. desi nu e advsadcrying aa sh nu vreau sfaturi gen prin sts nu dovedesti dkt ca iti pasa sh asa mai departe







dau [FUNDITZA] :X besk (cele mai multe si cele mai impresionante statusuri o s-o primeasca)tongue big grin

Ai un raspuns pentru ɐunʇzɐ?

Ce nota dai intrebarii?
Adauga la favorite
  • 2 răspunsuri: | RSS raspunsuri
  • Rocsy a răspuns:
    raspuns ales
    1.-Nu ma iubesti ?Nici eu ! -Hai draga . Nu vezi c`am uitat de tine ? --Nici nu`mi pasa . -Iti vine bine ? Eh . Crezi ca eu mai tin la tine ? --Da ! -Nu ma ranesti ! Dar imi areti cat de copil esti !

    2.Huh laughing Stii ca te-am iubit odata ? Ai uitat ca vremea aia a trecut ! Hai jet ! Nu`mi pasa de tine ! Ia-ti "dragostea" , Si pleaca din fata mea ! Nu stii ca o femeie trebuie respectata? Hai marsh ! Ca nu's dragastoasa ! smug

    3. Eh. Iubire ? Neea ! Papusa ? Nici atat ! Copilaroasa ? Vezi'ti de treaba ta ! Hai pleaca ! Pleacaa! Nu vezi ca nu esti dragostea mea?

    4. Hai jet pa ! Si atat ! Imi areti cat de copil esti ? M'a durut ? Nee! N-am simtit nimic pentru tine ! Daca ma iubesti va fi bine . Daca nu tot asa ! Iti voi spune . Hai jet paa !

    5. Oh da laughing Copila de mine happy Te-am iubit ? A fost bine ? Nu . Nici pe aproape ! A fost rau ? Nici atat ! M-ai iubit ? Fii serios rolling on the floor ! Dar atunci ? Am vrut sa vad cum e dragostea. Cum e ? Bolnavicioasaaa smug !

    5. -Buna !
    -Buna !
    -Am fost impreuna ?
    -Da . Chiar asa laughing
    -M-ai iubit ?
    -Doamne fereste !
    -Ok ok !
    -Hai pleaca ! Hai jet paa ! :*

    6. Hai sa uit de tine macar 1 zi happy . Sa ma distrez cu prietenii ! Ei sunt mai importanti pentru mine ! Nu sunt asa de jegosii` ca tine ! :X

    7. Nu te-am iubit. Nu te-am ranit ! Nu ai fost al meu! Nu te voi iubii mereu !

    8.Am uitat de tine . Dragostea a batut la usa la mine . i-am spus bye-bye ! Ca am o am de vizionat pe Cheryh Clye ! :X

    9. Lasa`ma cu vrajeala oh go on M`ai iubit . ti-am spus bye bye . Nu pleci ? Nah stai asa ! Ca nu ma las eu la tine sa`sa ! Nu pleci ? Sa`ti fie de bine . te-am iubit happy Dar ai plecat . M`ai lasat ca pe un rahat straight face laughing

    10 . Hai jet pa iti spun bye bye ! De azi traiesc fara tine . Fara el ! Doar prietenii mei Nu's molipsitori ! Deci . Hai jet . Intru in decor :X!

    11. Ha ?Eu am fite?Nu . Ti se pare tie ! Ti-a intrat prostia in cap !

    12 . Si spun stop ! Tu ai ridicat riscul ! Eu am ridicat discul ! Cantecul s`a oprit ! Shht ! inchide`ti pliscul !

Un comentariu:

  1. si visul meu nu are limte , zboara peste tot gandeste limpede , pune-ti toate visele intr-0 geanta , hai fugi k trenu asta nu asteapta

    RăspundețiȘtergere