joi, 3 februarie 2011

sts cool!!!

Baietii au balansul lor fenomenal,dar intordeauna fetele au rolul principal

E prea de vreme sa fie prea tarziu

Ai cash in casa nu mai conteaza nu le mai pasa

Străzile îmi arată tot ce trebuie să stiu, am 2000 de motive ca să fiu cum vrea sa fiu !

Smechera si fitzoasa...frate lasa crezi ca imi pasa

Bag pl-n tot pun industria pe stop

Iubeste-ma sa ma schimb, doar iubirea ta face minuni

Spuneee-mi daca n-ai vazut in mine nimic care sa-ti placa de ce m-ai iubit in trecut?

Hei yo ! Uite cum plutesc in alcool sunt usor acum c-am sufletul gol n-am nevoie de aripi sa zbor...

Nu-s oameni care n-au defect, da’s oameni fara respect

LashaMa qu aleaA ! VinnEh ALtuu'! shji tHu ValeaAA!!!

Stii ca într`o zi noi ne vom revedea si un simplu strain vei fi in privirea mea .. Tu vei sti atunci ca nu mai sunt a ta Ci a altcuiva..alegerea ta!

Si daca asta-i lumea oferita pe platou,eu-mi bag p*la-n ea de lume si v-o fac cadou !

a trecut atata timp , am vrut sa fiu diferit si uite ca am reusit sa fac tot ce miam dorit

Nu eshti prima care pleaca da` eshti prima sincer care`ash vrea`ntr`o zi sa se intoarca

Zi de zi ma intrebi...''Te mai gandesti la mine?

Cu mintea in trecut , cu ochii in viitor...Visatoare,m-am oprit putin , intamplator !Mi-am amintit de el , o atingere fina..Un zambet de copil , ca o raza de lumina.

nu da cu piciorul la ceea ce ai deja langa tine...nu te gandi ca o sa gasesti ceva mai bun atata vreme cat deja ai ceva magic langa tine

Am amintiri multe in cap bune sau rele..Dar am mai multe rele ca eram mica si faceam belele

Viata e roz...asa se spune...Aha, dar cine te crede...Cand de la iarba si dolari toata lumea vede verde

Iti zambesc frumos si te injur pentru tot raul ce mi l-ai facut, pentru tot ce m-a durut si inca ma doare.

PahareLe sus ` shamPania sa Curgha ` RespecT penTru FeteLe Care Iau FaquT Pe Fraieri Sa PlanGa

Realitatea bate si platoul de filmare...viata e frumoasa fara efecte speciale !

Chiar daca te supar mereu,stii ca esti sufletu` meu

Cu o tzigara aprinsa mai fumezi o zi din viatza...Mai traieshti sa vezi k soarele rasare dimineatza`!

Daca ne-ar vedea-mpreuna ar fi ca o lovitura` Si n-ar fi ca un pumn in gura, ci ca una sub centura`!

Parca o parte din tine incet se rupe cand vezi ca.n ochii ei se duc prea multe lupte

Vorbesti de bani, femei, droguri, afirmatii, combinatii
Da tu le sti pe toate de pe mess de pe la altii

Nu m-astept sa crezi ce zic, tu crezi ce vrei,
Dar din toti trei, n-oi fi prost sa-i crezi pe ei.

 Nu e vina ei ca tu n.ai stiut sa o apreciezi,spuneai ca o iubesti,dar ea vrea fapte si dovezi,nu numai vorbe spuse din povesti

si maine daca mor... stiu ca intr-un dormitor... exista o persoana careia o sa ii fie dor..

Vreau sa vad cum e s`o arzi intr`un Mercedes nou, si sa mergi pe jos doar cand ti se face dor de metrou, si vreau sa`mi ia si mie tata o casuta la periferie, sa`mi strang toti prietenii sa facem galagie

am inceput cu un sarut totul parea atat de usor, adormeam ascultand aceeasi muzica in dormitor

cand esti aproape de mine peste probleme sar, tu stii sa fi dulce cand viata imi lasa un gust amar

Intr`o oarecare masura e tare sa crezi macar pt o secunda ca ai lumea la picioare .
.
Merit mai mult, stiu .. poate ca nu a stralucit pe cer si steaua mea, sau poate nu`i momentul potrivit ..

A doua oara n`o mai fac, mi`am bagat mintile in cap .. promit ca o sa fiu cuminte de acum inainte ...

Când îti va fi mai greu, gândeste*te bine, stii coae, ea chiar tine la tine !







DeSii` pAr cuminTe` imi place` indeCentt` ! cA Eva Kentt` . n`am niCiun Sentimentt`!"

.`Cand` Mada` intra`n pAro0senii Se pUne` Pe Ea` o0 Lumina` . iSi caUta ViCtimaa` .` o0 facE ca Si o0` feLina!
? || MäDü
` nU uiTa . sh iarTa greU ... SenTimenTeLe nu Se sterG rapiD din SufletuL meu!? =x ?"

   .`aTaTeA` mOtive mi-ai dAt` sA Te lAsS` ! cAnd lAcrimi AmAre imi curgeAu Pe` ObrAz` . E vinA tA` . ca mi-am pierduT incredereA` !"

vreau s planG pentru`. n0i sa imi cer iertare` `.in fata ta am f0st un c0pil si` ma d0are.`.:-xx!

|| Si noi stim c-a trecut mult timp . va trece inca pe-atât presimt ...Dar nu-i nimic.... || ?"

   FoOrmeAza` NumaRuL` meUu` Ori De caTe oRi vRei Sa` vOrbim` . Cheama`ma Sh o sa vyn`!

Deja iUbirEa`i dem0data` Baietii v0r aSaa` de0datA. PaRem 0 prAda` prEa us0aRa ! fEtel0r` Sa nu cEdatsii din priimA sEara!"

Te creD pe CuvanT canD te aUd .SpunanD` ca niCi Nu sunT SfanTa . ..asa e .` da` ce Sa faC . aSta`i firEa . d0ar nu credeai ca in Viata Te inseaLa d0ar privirEa"

DaCa` ai imPreSia` ca tOtuL` va Dura La nesfarSiT` . Bun veniT in ReaLitateAa` crudA` .Gandesti greSiT` !"

|| v-am treZit atenTziia` . sau inCa` nu vaTzi veniT in fire` . ..` cOntinuatZi` sa Fitzi Fraierii` .PenTruu` cA o0` faceti bine` . =x

|| Jtii` ca ViatSaa` e ca zaRuL .`! se rOstOgOleSte .`! Cine e mAi prOstt`.aLa` se ParLeSte .` =x "

Cand iti intorci privirea spre el,te luminezi de bucurie !"

Regret mereu cand ne certam d0ar din pr0stii,caci suntem amand0i ir0nici si plini de 0rg0lii!Ca.s tulburata,t0ata ziua.s rece ca un vant.Insa,seara ma linistesc,ad0rmind cu chipul tau in gand.""

P0ate n.am aratat ce simt,imi pare rau.Nu mai conteaza,oricum in ultima vreme t0ate visele se fac scrum,a f0st un epis0d frumos, asa.i zis si tu,insa prezentu.i cam dureros,nu p0tsi spune NU.""

Mama` ce cOpila`.Ce tupeu`.C ochi c piciOare :O  Te.am baGath` in pat` si-apOi la reanimare  Buzele

MeLe` Ochii mei deschisi i-am lasat`.Pt. mne baby ai cazut in pakt :-xX DeLiCiOuS`.!"

Sentimentul nu dispare ca vacantsa de vara.Une0ri e mai n0civ ca fumul tras dintr.0 tsigara . :-X""

aUd vOrbee` pArSivee despre mnee`.si kOntinuaa barfaa`.da cand vOrba ajunge la mne.ishi cere sKuzee tarfaa`!"

Si de dimineata! cine apare cu flori la usaa? Si`ti spune mereu. Iarta`ma papusaa!

Imi aduc aminte. Cat de mult ma iubeaa! Cand spuneaa: Fratee! Nu pot traii fara eaa!

Fetele aU inCepUt sa faKaa ce vOOr ! tOtul e show.`! Sii baietii vOOr din nOu`!

Si akasă a ei 0o sTiu de faTăă cuminTee’ k’ j0oakă binee teatRu si pe aman2 ii minTee’!

la biSeRici m`roG pentru tne.Sa`Ti dEa dumNeZeu ce mi-ai daT TU mie.ca La caTe a vazuT ca-mi FaCi.o sa`Ti dea muLTe sA tRaGi!"

   Uite cum e: Dragostea inseamnaa dureree!Cand unu`l o da si celalant o cere!

stii.n'Ai deekt ssa vOrbesti singuraa.imi gaseskti atatea defektee!retinee.sunt printsesa lui si asta e toot ce conteaza !"

Si` cand lumeaa` se vA daramaa` va ramane eAA`!

Sunt mereu in miscare, si nu mi-o ardeti la stilul ascuns, ca n-ati fost voi niciodata asa sus.`!"

Acum esoul spune asa:"Chiar daca ai puterea sa ascunzi" ti`e dor de EA!"

• Spuneai ca totu.i trecator si a doua zi vezi Doamne, va.ntâlneati întâmplator`:-x

   Se grabeste s-ajunga dincolo de ploi,dar pâna atunci mai înfrunta furtuni si noroi :-)
Si adu`ti aminte de mine ca am fost cândva lânga tine.

? Tot ce`ai auzit de mine stii ca nu`i adevarat.Hai lasa`ma pe mine sa`ti arat cum sunt defapt .;x ]?

E o diva si-asta toata lumea-o stie, Din pozele de pe hi5 unde ea scrie, Ca e barfita pentru ca e talentata, Cand o barfim noi ea e cea mai castigata  .""

Traim viata din plin si nu ne oprim.facem tot ce stim!

E ireal sau doar banal...sau poate chiar original!

Incearca sa zambesti,urmeaza sfatu`...Fii fericit toate trec bah da`le dreaq!

Dar sageata lui Cupidon inca doare Separarea in departare, lasa sufletul pustiu, stiu!
Impac'te cu ea cat inca nu e prea tarziu

Nu esti decat o marioneta sh iti dai impresii.esti ''vedeta'' ma faci sa rad.esti chiar penibila.dar tu te crezi ''irezistibila''

    Nu credeam ca'mi va fi rau.Am fost noi.Akum sunt eu

   Cand 2 oameni se iubesc cu adevarat.Fac tot posibilul sa uite ce s'a intamplat

de ce ne indragostim apoi nu mai iubim.Si spunem adio fara sa gandim

cum de te.am crezut.Erai cu totul altfel cand ne.am cunoscut

stiu ca astepti perioada cand va fi bine. .si cateodata ai impresia ca nu mai vine. .nu e tocmai totul perfect. .dar o sa fie;x.”

   Nu pot uita ziua in care , te-am vazut prima oara . Nu pot uita cand ne-am promis , o relatie speciala :
mi-am dat seama k l-am iubit......da' asta dp ce l-am pierduth!!

Chiar daca fac multe prostii si spun multe porcarii Sa stii tot ce e bun in sufletul meu se leaga de tine
sunt inofensiva, dar gandul meu e criminal”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu