duminică, 13 februarie 2011

true story!

acum kteva luni nu puteam sa-mi imaginez k o sa am un asemenea prieten,
acum kteva luni nu-mi puteam imagina k ar putea sa intervina cv intre noi sa ne strice prietenia...
cum e vb aceea? "niciodata sa nu sp niciodata"....fff adv.
luni de zile ne-am sp totul,
luni de zile nu au existat secrete intre noi,
luni de zile am vb q orele p mess,
luni de zile am fost alaturi unul de celalalt la bn si la rau,
luni de zile ne-am promis k n'o sa intervina nimeni intre noi...
au existat momente knd am discutat dak nu ar trebui sa fim impreuna
si am decis aman2 k mai bn nu, k mai bn ramanem frate si sora..
iata k intr-o seara totul s-a spulberat....
de ce? nici pana ako nush exact....
prostia mea, prostia lui, orgoliul meu, orgoliul lui, gelozia mea,
nesimtirea lui, nesimtirea mea...nush...un lucru e sigur...de kteva luni nu mai vb...
nush dak o s'o mai facem vreodata....
el ast sczele mele eu pe ale lui...
el considera k nu le merit, eu consider k le merit, el ma considera nesimtita, eu nu...
iar lista continua...
exista momente in kre imi vine sa iau telefonu' sa'l sun,
exista momente in care imi este dor de discutiile noastre,
poate intr-o zi o sa ma inteleaga,
poate intr-o zi o sa avem ocazia sa vbim din nou...
poate knd vom fi mai maturi, knd vom fi mai linistiti,
cand ranchiunea va disparea, knd orgoliul se va micsora...
nu stiu...vom trai si vom vedea

 FINISH!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu