joi, 3 februarie 2011

statusuri!!!

pe baietii de azi , Sa-i culegi cu sacu,Si frumos impachetati ,Sa-i trimiti la dracu

Nu lupta pentru cineva care nu iti da motive sa o faci

Aveam clipe ce nu vroiam sa se termine, acum stau ?i ma gandesc ce n`a mers bine ?
Aveam o mie de vise, o mie de viitoare planuri scrise. Acum....?!

Te-am iubit.Credeam ca si tu ma iubesti.Dar m-am inselat.Fiecare zi petrecuta cu tine a fost o zi pierduta pe degeaba din viata mea.Tu ma foloseai.Dar azi iubesc din nou.Iar tu suferi

Eu nu pun niciodata punct, pun mereu virgula, ca pOate vreOdata vreau sa ma intOrc de unde am plecat
Am fost odata prinsa in jocul tau . Dar` m-ai lasat in ceata  Gandeste`te bine ce vrei de la viata,
Nu inghit in sec • Inghit in demisec • Urmatoarea lege o astept direct • Ma exprim sa intelegi mesaju` • Eu nu`s mata sa`mi cenzurez in fata ta limbaju •

De ce sa plang ? . suflete si inimi stiu si eu sa frang !
Hai pleaca-n p*la mea,du-te,ca nu te mai retin .//

  Lasa`te, lasa`te, lasa`te ascuns de rânduri. Pune`te, pune`te, pune`te putzin pe gânduri. :-

“? Vreau sa zambesc,e dimineatza :x. Tre' sa'mi pastrez pofta de viatza :x.! ?”

Si inca o data ´ bRunetelee dwau clasa :-$ ´ . ! Si se stranghee ´ lumea ;> ´ .. Cum se strang ´ banii la cheta b-) ´ .. Cand stai d v0rba´ cu 0 shatena . sj0` bruneta ´ ! :x

Regula numaruuu` unu` ? ` Să n`ai incredere` in Nimeni` ! ?
 - Pff. asta era in generala. Acum e boboaca de liceu si e dementiala!!!!!!!!!!!
 Eu Asa Sunt . Asa Voi Ramane . Daca Ma Placi E Bine . Daca Nu . Obisnuieste`te"

De cate ori vad visele cum se sfarsesc ,de atatea ori ma ambitionez sa reusesc! Am drumul meu si asta nu se va schimba, se aude o voce : shhh` : speranta moare ultima!

Au fost momente in care am fost gata sa renunt la tot. Mi s-a zis ca n-o sa pot. Ehhh,uite ca inca pot!

 Si o sa fie bine` chiar dk mai avem pr0bleme` . iti`spun stai linistit`ca multe vin si trec chiar`daca raman`semne`. orice`semn se vindeca`dupa o vreme` ! [

Si pentru el, esti doar o simpla fata. Mai mult de atat nu ai fost niciodata.

Sj e normal sa fiu aSa cand de la cei dragi , in loc de sfaturi auzeam "Treaba ta ce faci"!

?Insa totul este scrum   Nu poti schimba nimic   E prea tarziu acum.?
Am fost mintzita,.inselata si iubita..Dar degeaba..vorbele lui imi lipseau..Mangaierile si alintarile lui..

Pacat ca ai distrus o iubire adevarata si care ma durut mult ..Asta e..Totul s-a pierdut in urma ta..A
i fost chiar cu ”prietena” mea..

Aqm p0tsi s`plangi, p0tsi s` fki 0rice k e0 nuu te mai vreauu del0k sh tuu stii de ce .. Sh nici nuu`ntseleg ce naibii spui tuu ac0l0, 0rikm dekt s` fiuu q tne, mai bne s0l0

Vreauu sa`tsi mai spun 0 data "t`iubesk" desi stiuu k t0t e0 m` ranesk 
judeca altii cat nu ma judec eu...dar mi se rupe de fiecare data cu aceeasi placere MAXIMA!•.

!!!!!!Imi Amintesc`Knd Minteai`!..Promisiuni Imi Faceai...Si Toata Lumea Te Credea`.

Dar Vremea Ta A Trecut...N`ai Obtinut Ce`ai Vrut...!” :))

Imi esthe Dorr`!..Darr gatha A Trecuth ..[Acum`Sunth o alta Fataa! ]..Unn nou Inceputh \;d/•”

Stii tipa aia bruneta care cica te iubea ?! Adevaru' e ca nu te suporta! ”
Si poate crezi k gresesc`,  E felul meu de a fi`.  N`ai inteles tu`.  Va`ntelege altu a doua zi`.
“vei fii meReu ` o amintiRre ` frumoaSSa  pe caRe` seara de seaRra ` o sa mi-o` amintesc … un gand` care Va ramane in mintea mea shi `in sufletwl me0 o viatSSSa intreaga ”

ziCe ca ma iubesthe`  shi ca tzine` la mine .. shi in fieCare seara vinne la thine` ... .. dha bah` ZDREANTZ-O !  .. .. the` fuThe` pe Tine` .. shi se ganDesthe` La Mine ;x

Nici eu nu cred ce spun cand spun “k te`am uitat "

Potzi` sa` fii` kat` vrei` de` fitzoasa`.. in` fatza mea` ramai` o` mucoasa` Potzi` sa` fii` tu` ori` si` cine` ..ka` nu` dau` un ` ban` pe` tine`...`!!!

fiecare are un vis`. un nume`. shi 0 p0vesTe de scriss`. are 0 viaTza de induraT`. 0 secunda shi s-a TerminaT`. `. `. ]
N`am nici un motiv sa spun k n`am tinut la tine. De knd am spus k " mai vorbim " au fost zeci de suspine . Si inca te`as mai vrea . Chiar daca ai intra prin efractie in viata mea !

NiciodaTTha` pentru mine` Nhu` conteaza vorbele`....Stiu` ka nau` km sa ma faka sam`i doboare faptele`
Barfele taLe ma Lasa rece`, La pr0stie NIMENI nu te`ntrece`!

Spune ca a fost o greseala ca au fost impreuna // Dar inca mai tremura si viseaza ca o tzine de mana

•`Nu Arunca NiciO Vorba In Vant . Traieste Intens Fiecare Cuvant`!•

[ sentimentele nu` au preTz ! . au val0are , cuL0are` ` . cva atat` de simpLu nu` m0are ! ` ].

Te crezi smekera? Esti proasta! Te crezi frumoasa? No comm...Crezi ca mi-ai furat 'iubirea'? Sa sugi pl!"
Viata seamana cu o poveste, ceea ce importa nu e lungimea ei, ci valoarea ei. –

trebuie sa`mi pese mai mult d mine . cateodata sa faci rau , aduce bine

si tu poti fi rănit de o fată . Nu uita că si băietii plâng cateodată

Cand auzi o vorba proasta nu e bine sa asculti Fiindca lumeah vorbeste...Insa e usor sa treci peste tot ce se vorbeste...Chiar de lume se intreaba De ce oare ea zambeste?
~vReaU ;x cE`i aL mEu` sA fiE aL meu~,~ NimeNi sA nu iuBeaScaa cE iuBesC eU ;x~

  Asa e sh va fi mereuu`, 0 fata buna langa un baiat rauu` :X

  Dak taci,lumea te va lua de fraiera iar daca le zici pe fata vor spune ca esti figuranta

  Plina de idei pentru o iesire din banal.acel copil ciudat cu acel ceva special

  Am invatat sa suport • viata e grea • Dar nu suport un tradator • Asta-i boala mea

  [?]..OrIkT VoOr uNii.. Nu Ne DeSpArTsIm.. OriKt SpOoN aLtSii.. NoOi Ne IoObIm.. AzI Ne CeRtAm K`aJa E DrAgOsTeA.. MaInE.. SoArTa Ne Va ImPaCa..

  Sunt parsiva`atunci knd cred k lumea Ma Ubesjte....Invatz sa intorc spatele knd nu sunt pretzuita...Invatz sa ma fac respectata.....Chiar dak nu toata lume m`nghite...;;)

  Lumea vorbeste prostii ca sa te schimbe si te minte..numai tu poti vedea si dincolo de cuvinte.

  Am trecut prin multe si-am sperat sa-nveti sa crezi în mine...de-ai privi adânc în ochii mei ai vedea ce-nsemni pentru mine :x..

  Avem clipe impreuna ce nu vrem sa se termine :x:X:x.”

  Dak aveam parte doar de aprecieri fara injuraturi,probabil eram ca altii,nu imi vedeam kpul de figuri.Si dak aveam bun simt si n te injuram si eu,credeai ca`s doar o fraiera de liceu fara tupeu...;) 

  Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata, ci pe CINE ai....Iubeste-ma cand o merit cel mai putin.....Atunci am nevoie cel mai mult!!!!  

reptat si-au spus primul Te iubesc! apoi mi-e dor de tine, fara tine nu traiesc!...Zambesc cand se vad , plang cand se cearta si indiferent de fapta ei se-mpaca si se iarta !

Tu ma certi pt.ca`ti plc sa ma ierti

E una dintre zilele alea nasoale
Ma gandesc la tine si doar ma doare
Nu mi'ai facut nimic,pur si simplu nu esti
E momentul in care nu ai si iti doresti

Timpul trecea si era tot mai greu pentru ei.Ea il iubea si asta se vede in ochii ei.

Ma simt pierduta acum stau si ma uit in gol pe geam.
Te vad in tot,esti peste tot,dar nu pot sa te am!

ar trebui sa vezi adevaratele valori ca nu toate 'pizdele sexy' sunt comori

Va trece timpul ai sa uiti durerea provocata se vor vindeca si ranile lasate de acea iubire indepartata

Si-ai vazut cine ti-e aproape. acum, nu te mai uita in spate.ei au ramas undeva.intr-un colt din inimioara ta !
Lasa-i acolo unde sunt, pentru. ca nimeni nu se mai intoarce in trecut!

Si poti sa`mi iei ce vreei • Cand am langa mine toti prietenii mei

  E0 nuu` cred in tacere, nuu` vreauu` s` taci!

0rice s`ar intampLaa ` . n0i intr`0 zii ne vom reveDeea` ! . Si pana atunci stiu ca si tu ma vei pastraa` Undevaa` in inima taa ` !

De azi am doar un skop, sa pun fericirea mea pe primul loc !

«? | SUFLET | de` Copil, | LACRIMI | de` adult Sh` eSentSa tare, aSta e | FETITSA | Care te`a ridiCat | MEREU | in piCioare` ?`«”

timpul zboara dar indiferenta de ce va fi, nu uita sa fi doar ce vrei u sa fi

Chiar daca e mica nu te juca cu ea`, pentru ca mereu a jtiut` si jtie ce vrea

Are tovarasi tari raperi de maidan Genu care combina parazitii cu salam Cu care da bairam in fiecare seara C-o sticla de bere si trei de apa chioara

Tu ai o viata roz si vrei un baiat gata sa te iubeasca
n`ai nevoie de un golan care sa te dezamageasca
vreau doar o sansa nu vreau decat sa`tzi dovedesc
ca mai sunt si golani care se indragostesc ;X

Nu mai cred in baieti, ma fu* in ele destine
Ca nu ati inteles chiar nu sunt etichete pentru mine...
Am ranit persoane dragi, poate asta mie firea
Ma uit in ochii mei in poze si imi intorc privirea.
De vrei sa nu-mi dai niciodata drumul, ia-ma incet
Si sterge-ti de pe a ta fata falsul zambet.
Nu mai zic nimic, inchei aici ca doare,
Dac-ar fi sa curga lacrimi, sa curga ale tale...

Ma uit la poza ta
Dar sunt in casa mea
Tot ce-a fost candva
Ascunde doar el si ea

Multi porta usturoi la gat eu va zic. baa bagati-vi-l in cur ca daca as fi vampir nu ma musc VA FUUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu