vineri, 18 februarie 2011

sts!

• Inima iti plange, dar nu ai ce sa faci. Iti vine sa urli, dar te abtii si taci. sigh

• Doare! Tare! Si parca sufletul imi moare. Dar o sa vina vremea sa`mi ceri in genunchi iertare.
• Iata povestea noastra, s`a dus spre nicaieri. Expresia "Te iubesc" aducea un plus de bine. Ieri! winking

• E greu cand iti repeti in gand "capul sus, tre` sa zambesti!" si subconstientul iti dicteaza "cand plangi, sa nu te mai opresti! "
• Si pur si simplu raman fara cuvinte. Ma uit peste poze. Si`mi aduc aminteoh go on

• Pentru mine sunt niste amintiri care vesnic o sa doara. Pentru tine e o poveste de seara!
• Erai cu mine in bratze, cu mine de mana! Ne simteam bine cand eram impreuna.
• Toate veneau, treceau, dar nimic nu ramanea / Nici macar baiatu care puteam sa jur ca ma iubea! sigh

• Imi va fi dor, imi va fi rece, dar timpul nu va vindeca, ci doar va trec.
• Inca tin la tine chiar daca a trecut un timp si mai greu imi vine cand pe strada ne intalnim si ne privim cu regrete, oare tu pastrezi in suflet tot aceleasi sentimente? sigh

• O sa ramana amintiri blocate in ochii nostri goi. Ca se`nvarte ceasul si nimeni nu`l va da inapoi.
• Uite cum e: Dragostea inseamnaa dureree!Cand unu`l o da si celalant o cere!

• O iubesti dar totusi renunti la ea zicand ca nu iti pasa. Ea, ea te iubeste dar iti respecta decizia. Peste timp realizezi ca ai gresit. Insa orgoliul a fost prea mare, asa ca ajungi sa o pierzi, pentru totdeauna.
• Vreau ca atunci cand te gandesti la mine sa spui: "Uite, fata asta chiar a tinut la mine"
• Nu vei sti niciodata ce s`a intamplat de fapt. Daca te-am uitat sau doar ma prefac!

• Zambeste celor ce te urasc sa simta ura ta. Zambeste celor pe carere ii iubesti, sa simta dragostea ta. Iar daca vreodata cei pe care ii iubesti te vor trada, zambeste sa simta indiferenta ta.
• Dragostea e o sageata care face rani de foc, sufera cel ce iubeste, cel iubit isi bate joc. sad

• Spun ca nu`mi pasa, ba`mi pasa sa stii. Spun ca o sa plec azi, dar o sa ma`ntorc intr-o zi. Spun ca nu mi`e dor, sincer mi`e dor. Spun ca sunt ok, dar de fapt nu mi`e usor. sad
• Ma vrei inapoi? Eu iti spun doar atat. Nu miza pe faptul ca odata m`ai facut sa plang. M`am schimbat de`atunci.
• Acum tot ce a fost intre noi pare demult. Incerc sa`mi amintesc dar nu pot. Tu probabil m`ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pentru tine…

• Toti imi spun: "Nu renunta!", "Nu mai plange!", "Totul va fi bine!". Dar eu las capul in jos si le spun: "Nu`i pasa de mine.crying "
• ti-ai gasit alta, doar sunt destule! Nu e vina ei ca o folosesti sa ma ranesti. Si din pacate, nu prea reusesti batting eyelashes.

• E greu sa uiti sarutul ce inca il doresti. E greu sa uiti un nume cand inca il rostesti sigh
• Incearca sa zambesti fato, urmeaza`mi sfatul! E cazul sa fii fericita, toate trec, o sa vina altu`!

• Si cand te vad intamplator imi aduc aminte de tot ce a fost, dar uitandu`ma inapoi imi zic: "Chiar n`are niciun rost!"
• Sec e faptul ca acum cateva saptamani ne tineam de mana, iar acum nu stim cum sa ne ocolim.

• Poate parfumul tau va dispărea din aer, dar cu siguranta nu va disparea din amintirile mele!
• Dintre toate minciunile tale, "Te iubesc" era favorita mea.

• Nu`mi pare niciodata rau cand imi vad fostul prieten cu altcineva. Mama mi-a spus mereu sa dau jucariile vechi cui nu le poate cumpara !
• El a fost de vina ca de fiecare data. Inceteaza fata sa te mai crezi vinovata. ti-a promis, stiu! Te`a mintit, stiu! El o sa regrete cand e prea tarziu! winking smug

• Ne privim in ochi ca doi straini ca si cum nimic intre noi nu s`a intamplat. Nu avem curaj sa ne vorbim. Ce usor e sa ne prefacem c`am uitat. Dar ne lipseste tot ce ne-a legat.
• Prin tine iubesc deci nu incerca sa ma judeci. Ca ai uitat sa ma inveti cum sa fiu tare daca tu pleci...

• Prin cate am trecut si cate am trait, cand eram unul cu altul si eram fericiti. Trecutul e doar o lacrima pe obraz, in suflet orice a fost acum nimic nu are rost...
• Sunt zile in care as vrea sa te pot uita si altele`n care te astept langa inima mea.
• In cate feluri poti distruge o inima si apoi sa te mai aştepti sa bata?

.sufletul imi este pustiu si ratacit sigh crying numai ca el nu isi da seama ce a pierdut . straight face il vreau inapoi chiar si pentru o clipa sa il mai strang in brate si sa ii mai zic TE IUBESC ! crying

.Ma intreb...te-a durut?!Ieri te-am vazut.dar nu eram eu langa tine sad

.Decat o viatsa intreaga sa simt lipsa ta.mai bine o clipa sa te pot avea.atatea amintiri,clipe nu pot uita.sad

.Nu te-am uitatsad.doar am invatat sa traiesc fara tine.te costa un zambet sa ascunzi un milion de lacrimi.sa te uit cat imi doresc.dar nu pot ca te iubesc.si oricat as zice eu.ramai in sufletul meusad

.Am visat prea mult ce nu trebuia.am vrut prea mult ce nu puteam avea sad

.Oamenii spun ca iubirea e magie.dar magia e doar iluzie sad
7.A fost.s`a intamplat.si.daca vrei sa faci ceva pentru. noi.da timpu` inapoi sad

8.Si nu stii cat ma chinui.ma chinui dar nu pot.la suferinta mea chiar nu exista antidot straight face

9.Uita cuvintele rele si adu`ti aminte de fapte.n`am nevoie de tine.am nevoie de NOI! sad

10.Ma simt prost straight face.cand te vad imi aduc aminte dar fara rost.

11.Si daca as putea avea o singura dorinta.te-as avea langa mine sad

12.Si decat sa ma gandesc la ce a fost si la cat am regretat.mai bine ma gandesc la viitor si la ce am de castigat winking

13.Inca lupt...stii ca nu am cum sa ma supun.ink sper.speranta moare ultima oriqm happy

14.Apare o intrebare.pe cine o sa doara mai tare?!pe tine ca iti vei aminti de mine in fiecare zi?sau pe mine cand stiu ca nu mai vii?!sad

15.Mi`e dor de tine.ma doare groaznic lipsa ta.te-am pierdut oare pentru. totdeauna?sad

.Sa zambesc nu mai pot.urasc viata.urasc tot.te iubesc.dar imi e greu sigh

.Mi`e dor de.nu conteaza!orgoliul meu nu se mai pateaza winking

.E prea tarziu.deja am ales.eu am drumul meu.al tau e in celalat sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu